قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده ازخدمات فروشگاه اینترنتی حاجت بوک :

بازدید کننده گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهتر از سایت حاجت بوک به دقت ملاحظه بفرمایید. ورود کاربران به وب‏ سایت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏ های تشویقی، بسته های پیشنهادی و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و خدمات حاجت بوک است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی حاجت بوک از سوی کاربر است.

قوانین عمومی :

کلیه تعاملات و معاملات فروشگاه اینترنتی حاجت بوک در این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. و شما بازدید کننده گرامی توافق می‏ کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش این قوانین میباشد استروز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای میباشد و کلیه سفارش‏ های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اقدام می ‏شوند. وب سایت حاجت بوک به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان خرید محصولات خود را از طریق وب سایت را فراهم آورده است.

مشتری یا بازدید کننده :

مشتری یا بازدید کننده به شخصی گفته می شود که با عضویت در بخش کاربری در فرم ثبت نام مشخصات خود را وارد کرده است، و به ثبت سفارش و خرید کتاب یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام نماید. به خریداران عزیز و مشتریان گرامی توصیه میشود هنگام ثبت سفارش جهت خرید کتاب نهایت دقت را در ورود اطلاعات شخصی علی الخصوص آدرس و کدپستی را لحاظ بفرمایند چرا که عینا آدرسی که شما در اختیار ما قرار می دهید ما آن را در اختیار اداره پست چهت رساندن کتاب گذاشته و پس از سفارش کالا و ارسال هیچ گونه اقدام اصلاحی میسر نمی باشد.

تکریم بازدید کنندگان :

فروشگاه اینترنتی حاجت بوک اطلاعات خصوصی کاربران و مشتریانی که از سایت خرید مینمایند را محافظت نموده . و نهایت دقت را در نگهداری این اطلاعات مینماید. همچنین متعهد می‏ شود در حد توان و با استفاده از نیروی متبحر از اطلاعات مشریان حفاظت نموده و در این راستا، نرم افزارهایی که برای این امر لازم میباشد را تقویت نموده. در حقیقت این سایت به دنبال مشتری مداری و به تبع آن ترویج کتابخوانی در سطح جامعه هست. در صورتی که موجودی کتاب در انبار این فروشگاه به پایان رسیده باشد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش ‏در سایت، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی حاجت بوک محفوظ است در این صورت با توافق به عمل آمده، به جای کالای تمام شده با توافق خریدار کتاب دیگری را پیشنهاد جهت خرید نماید که در صورت عدم رضایت مشتری وجه عینا به ایشان عودت می شود.

خسارت محصول سفارش شده :

فروشگاه اینترنتی حاجت بوک در بسته بندی کتاب سفارش شده و تحویل آن به اداره پست نهایت دقت را دارد و تلاش خود را در آن جهت معطوف میدارد که سفارش‏ ها بدون آسیب به دست مشتریان خود برسد. با توجه به اعلام بارنامه مرسوله درج در سبد خرید به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده اداره پست میباشد. کلیه مطالب و تصاویر مندرج در سایت متعلق به سایت حاجت بوک می باشد و استفاده از آن با ذکر منبع آزاد میباشد.